Aytugg Kızlar yarın 36. Haftaya giricem geceden beri ara ara sancı giriyor. Haftasonu doktor kontrolüne gidicektim ama biraz tedirgin oldum çalışıyorum. Sizde durumlar ne? Herşeyiniz hazırmı nasıl hissediyosunuz?
A14B05T Aytugg bende 36+4 teyim geçen haftadan beri sancılarım çıkıyordu benimde hissettiğim evde istirahat ediyorum her an gelebilir bebişimiz biraz daha dursun büyüsün diye dua ediyoruz ☺️🙏🏻
Merve-metin Aytugg yarın 37 haftalık oluyorum dün nişan geldi gece bebeğim hiç hareket etmedi acile gittik sancı çıktı serumla durdurdular 6 şubatta sezeryan doğum olacak ama psikolojik olarak iyi değilim sabah sürekli ağladım artık doğsun vücudum dayanmıyor diye sonradan kendimi suçladım biraz daha kalsın diye değişik duygular yaşıyorum
ayseallpi Bizde herşey hazır sadece göbeğimiz yeni yeni çatlıyor kaşıntı geliyor, başkada sancı ağrı bişeyimiz yok Haftaya kontrolüm var doktor sezeryan olup olmayacağına karar verecek bebekte irilik görünüyor heyecanla bekliyoruz 🤗