cerkes46 şu an için çok erken . Ben de boş gebelik geçirdim. İlk hamileliğimdi acısını tahmin edersiniz. 8 haftalikken öğrendim boş olduğunu. Kabul edemedim. Başka doktora da göründüm. Netice aynı çıktı ama yine de bekledim hemen kürtaj için gün almadım. Tam kendimi toparladim kurtaj olayim diye gun almisken 10.haftada kendiliğinden evde düşürmeye başladım. Şu an için kendinizi üzmeyin lütfen. Daha vakti var. Geç döllenme olur , haftası geriden gelir. 6 hafta bunu söylemek için çok erken . Umarım güzel haberlerinizi alırız