3coocukluannee Kızlar baya oluyor bim’e bebek tableti gelmişti katolaglara baktım bulamadım fiyatı ne kadardı bilen var mı
egenin_annesi_ 3coocukluannee Ekim miydi Kasım mıydı tam bilmiyorum ama ben aldığımda 499du şu an 700 800🥲
AnayimBenAna_ Balbebek012 evet bende almayı düşünüyorum kızım kuzenlerinde tablet gördü ama benim tabletim yok diye geziyor ortalıkta 😂
3coocukluannee Balbebek012 Önceden gelmişti canım bu attığım resmin bir değişi ama güzeldi o zaman param yoktu şimdi var uygunsa alacaktım bizim burdaki bimde vardı. Fısher price bilmiyorum ama.
mcansu Balbebek012 güzel oğlum çok seviyor bunu 3 yaşında hala da kullanıyoruz babymall dan uyguna almıştım şu an ne kadar bilmiyorum ama canım
Balbebek012 3coocukluannee fısher prıce ben gördüm ya bım de keşke inceleseymişm neyse ben de bir bakayım teşekkürler 🫶
AnayimBenAna_ Balbebek012 alacağız bakalım dyson süpürge ile onun arasındayız ikisinide istiyormuş hanım çok kalbi kırılırmış almazsak 😂
AnayimBenAna_ Satisati şirinmiii çok fenalar dilleriyle insanı parmakta oynatmayı çok iyi biliyorlar 🤭♥️
Balbebek012 AnayimBenAna_ ahahhaa şimdiden dyson istemeye başladıysa ooo😅😅 kırma kalbini annesi mecbur alıncak başka çare yok
AnayimBenAna_ Balbebek012 evet annemin dysonu var ama benim yok baba diyor 🤭 kendime kumamı doğurmuşum çocukmu belli değil 😂
Balbebek012 AnayimBenAna_ ahahhaa haklı annesi haklı 😅😅 benim kızım da robot süpürge var ya ona takmıştı bir ara ben de istiyorum diye onu oyuncak sanıyordu ahahha
AnayimBenAna_ Balbebek012 o konuda sıkıntı yaşamadık robotu kıskanmadıda kuzenlerinde bişey görmesin hemen başlıyor benim bundan yok demeye 😂