Hormonlardan mı bilmiyorum ama çok sinirliyim herşeye herkese karşı tahamül edemiyorum. Ama en çok da içimi acıtan 4 yaşındaki kızıma da bağırıp kızmam 😭 ona hamileyken çok pozitiftim yavrum da doğduktan sonra öyleydi ama bu hamilelikte aşırı sinir olması hem kızımı üzüyorum hem karnımdaki yavruyu. Dertleşmek istedim