defnekusum Ssozdmr ayy inşallah 🥳 her şey gönlünüzce olsun bence regl gecikmesini beklemeyin test yaptırın 2 saatte çıkıyor zaten
Baciko Ssozdmr hemen çıktımı ben yaptım ilk idrar ile yaptım hemen çıktı çok sevindim öğlen başka bir test yaptım negatif çıktı
Ssozdmr Baciko ilk idrar olması önemli eger daha cokcok yeniyse bana burada hep öyle dediler benimde daha reglime 4 gün var 5-10dkda cıkıyo
Baciko Ssozdmr canım senin ilk paylaştığın testi ben ilk idrar ile yaptım hemen çıktı test artımed senin test markası neydi
Ssozdmr Baciko benimde artımed işte bende bu sabah ilk idrarla yaptım böyle cıktı ay hayırlısı ya 3-5 güne öğreniriz inşallah benim 2 daha kimyasal gebeliğim var
Baciko Ssozdmr işte anlatmak istediğim şu artımed hep aynı çıkıyormuş 350tl predictör aldım kesin sonuç veren test negatif cıktı
Ssozdmr Annekuzusu066 regliyi bekliyorum 🫠 öncesnde 2 kimyasal gebelik yaşadım yorulmamak için sabrediyorum ama nasıl sabrediyorum bilemiyorum ahdgahsj