idid9393 Ben 22 aralıkta kahverengi akıntıyla regl oldum, uygulamadaki regl başlangıcı ile aynı gündü, ovulasyon tarihleri uygulamada yarın başlıyor görünüyor ama benim hala reglim bitmedi, ovulasyon testini ne zaman yapmam gerekiyor
Arhez20 idid9393 adetin bitince başla eğer ovülasyon testin çoksa eğer azsa adet başkangıcından sonra 11-12 gün başla test yapmaya
idid9393 NoName_ teşekkür ederim, bugün bitiyor gibi çok az kahverengi lekelenme oluyor, bugün ovülasyon testi yaptım 10.30 da sıvı almadan, ilk idrar değildi, silik çizgi çıktı