Mentesss linclencek bı durum yokki canım bizde eşimle evliliğimizin başlarında sevgililer günü için hediyeler alırdık şimdi önem verdiğimiz doğum günü ve evlilik yıl dönümü ki onun dışında da zaten hediyeler alıyoruz birbirimize ..ihtiyaç halinde elbise vb alabilirsin.kunye seviyorsa künye alabilirsin çok hoş taşlı yuzukler var ondan alabilirsin ben eşime hep ihtiyaç halinde elbise ayakkabı vb alırdım geçen sene künye aldım hala severek takar yüzük almıştım Mardin’de kişiye özel bı yüzüktü nazara geldi kayboldu yüzük o yüzden yine yüzük alçam ki zaten kendide diyor bana alcaksan hediye bu tarz yüzük al diye 😅