Ecemyurdakul Arkadaşlar regl 2 gün geçti sabah test yaptım ama negatif çıktı sizce ben mi yanlış bir şey yaptım yoksa testte mi bir sorun vardı anlamadım yada ben stresten olamıyorum
Minnakpopus Ecemyurdakul sen bilirsin canıö ama regli olacaksan bile stresten geciktikçe gecikir. Reglin geçmiş zaten varsa her türlü çıkar Allahın izniyle. Allah gönlüne göre versin