Arkadaşlar merhaba, bi arkadaşım 30 Aralık-5 Ocak arası adet oldu sonrasında 9 Ocak ila 13 Ocak arası çocuk için deneme yaptı. Diğer adetine kadar bekleyelim diye test yapmadık. 19 Ocak ila 25 Ocak arası kan gelmiş ama ped doldurmamış halen adet olacak gibi karnı ağrıyor ben yerleşme kanaması olmuş olabilir diye düşündüm. Ama nasıl oluyor bu yerleşme kanaması kırmızı mıdır rengi bu kadar uzun sürer mi sizce yardımcı olur musunuz