Kızlar bugün devlet hastanesinde doktora gittim ve %60 kız dedi bu sonradan değişir mi sizce ve benim hesaplamalarıma göre 15+1 doktor 15+5 dedi ve usg kağıdında da 16 hafta olarak yazılı diğer doktorlarda benim hesabım tamdı ama bu doktor 4 gün ilerde söyledi bu da normal mi ?

