kızlar günaydın. ben evleneli yaklasik 18 ay oldu. ayni sehirde baska bir ilçeye taşındım şu an 7 haftalik gebeyim ve aile hekimliği kaydım bekarken yaşadığım ilcede kaldi. e devletten butun doktorlar dolu gorunuyor kaydimi alamadim. gebelikte aile hekimliginin önemi var mı? kaydımı nasil alabilirim? evlendikten sonra bunu yaşayan oldu mu?