Kızlar merhaba ben 20 gün önce doktora gittim adetin 4 günü Altan muayene etti yumrta yavaşlıgı var sende dedi 82 kiloyum bana ilaç yazdı bunları sabah akşam tok karnına iç dedi ilaçların adi glifor ve vifolic ben bunları 15 20 gündür gittim gideli içiyorum her neyse 3 4 gündür gece bi agrı giriyor aynı afet ağrısı gibi hata daha kötü sonra çıkıyor aynı ağrı bu kez de gündüz giriyor 5 10dk fazla ağrımıyor ama adetime daha 10 gün fln var bu agrı hamilelik belirtisi fln olabilir mi 2 senelik evliyım 2 senedir istiyoruz olmadı çok test yaptım çok heyecanlandım hep boşa çıktı bu agrıyıda sıze sormak istedim başına hiç gelen oldu mu diye acaba ilaçlar fln iyi geldi de kalmış olabilir miyim