Sevgiiss Kızlar bat 4 Şubat . Bugün çatlamanın üzerinden 8 gün geçti belli belirsiz çizgi görüyorum ama sizce var mı
miroscumm Sevgiiss o zaman var bence prodoctorda olmayınca böyle hayali de çıkamıyor cunku benxe yapmaya devam et bakalım koyulasir mi
Cicegimmmm Benim de bat 3 şubat dün baya sağ kasık ağrısı çektim bugunde hafif belim ağırıyo test yapmaya korkuyorum
Cicegimmmm Sevgiiss kiz vallahi ayni gun yumurtlamisiz bende yapsam mi vallahi meraktan ölüyorum zaten seni gorunce heveslendim Allahim kucagina almayida nasip eylesin. 🥹🤲🏻🤲🏻
Sevgiiss Cicegimmmm amin canım inşallah vardır ya geçen ayda böyle oldu daha belirgindi gittim kan verdim 12 çıktı ama kimyasal oldu
Cicegimmmm Sevgiiss aa cok gecmis olsun canim sagliksizmis o demekki . İnsaAllah bu cok sagliklidir 🤲🏻