mervemurat16 Bilgilendirme postu olsun🌸 Hangi ildesiniz muayene ve doğum ücretleriniz neler? Doğum sigortası yaptırdınız mı? Ben 2024 te doğum yaptım sigorta yaptırmıştım o zaman 24 bin gibiydi doğum ücretim
minnosbirkiz mervemurat16 İstanbul kızılayda 2024 kasım ayında doğum yaptım, muayene 1.100dü, doğum 25.500dü, belden spinal olursa +2.000₺ ekleniyordu, benim mecburi genel anestezili oldu, ek bi ücret çıkmadı, şuanda 2025 muayene ücretide 1.300₺ olmuş
AnayimBenAna_ mervemurat16 bursa nilüferdeyim. Medicabil hastanesinde muayene ücretim 3115 tl doğum fiyatım sezaryen 40 bin sigorta yaptırmadım.
mervemurat16 Busra6694 hamileyken veya hamile kalmadan önce doğum sigortası yapılıyor doğumu ve birçok şeyi karşılıyor araştırabilirsiniz
minnosbirkiz mehtapbayarr maalesef karşılamıyor, genelde doğum teminatlı anlaşma yapıyorlar, 1 sene hamile kalmama sözü alıyorlar sizden 😅 hamile kalırsanızda karşılamıyor, ama bazı şirketler var o an sigorta yapıldığında doğumuda kapsayan, bi detaylı araştırmanız lazım
AnayimBenAna_ mehtapbayarr sompo ve iki can demir hayat. Fakat belli hastanelerde ve fiyatları hayli yüksek. Hastaneyle görüşüp hastaneden fiyat almak daha mantıklı gibi.
daisybebek mehtapbayarr benim işyerim Allians sigorta ile bizi sigortalı yapıyor mevcut gebelikte doğum paketi alma hakkımız vardı ben 19-20 haftalıkken yararlanmaya başladım
cansbade minnosbirkiz memnunmusunuz sgk mız yok özel hastanleer göre uygun diyolar fiyatı davranıs ve hizmet olarwk nasıllar
mehtapbayarr minnosbirkiz zaten fiyatları da cabası çocuk mu doğuruyoru tefeciyle anlasma mi yapiyoruz belli değil :)) doğumdan sonra verdikleri 3 5 kuruş benim onlara verdigim paranin yerini tutacak mi acaba😄 biz devletten devam
Elifekiz mervemurat16 sompo sigorta artık yapmıyor. Demir sigorta yapıyor sadece oda 2024 kasım aralık gibi 70-80 bin arasıydı bekleme süresiz hamileykende yaptırılabiliyor. Hastanelerin doğum paketleri daha avantajlı oluyor ona göre. Ya da gebe kalmayı planlarken sigorta yaptırmak
mehtapbayarr AnayimBenAna_ devlet hastanelerinden devam edelim Allahin izniyle bi sorun olmazsa özellere onca para vermek bana mantiksiz geliyor
tansugl37 Ben Kıbrısta yapıyorum muayene 950 tl doğum 44.500 ama zam gelecekti. Burada devletlerde aşırı kötü maalesef başka şansım yok
minnosbirkiz cansbade ben çok memnun kaldım, doktorumdan ve doğum yaptıktan sonra ki süreçte, herkes çok ilgiliydi, hatta doğum sonrası ebeler eve eğitime geldiler, hiç kimsede duymadım böyle bi hizmet verildiğini ☺️
AnayimBenAna_ Elifekiz bende sompodan almıştım fiyat 70-80 demişti o da sadece medicana ile anlaşmalıydı
elalara mervemurat16 Doğum yurt dışında olacağı için doğum sigortası yaptırmadık. Ama kontrollere Türkiye’de gidiyorum. Acıbadem Eskişehir muayene başı 3000₺
Suzunn daisybebek tamamlayıcı sağlık sigortası mı vardı? Sonradan kendiniz mi paket aldınız nasıl oldu
Rabiul mervemurat16 Gaziosmanpaşa da doktorumun kendi kliniği vardı 2-2.5 K dk muayene, doğum şafak hastanesinde olmuştu 33 bin vermiştim