Emooss06 13 haftalık hamileyim idrar yolu enfeksiyonum çıktı bakteri 10 lökosit 9 monurol saşe verdi doktor ama içtikten sonra 1 saat dayanabildim çok sıkışık ve ağrı olduğu için tuvalete çıkmam gerekti korkuyorum etki etmiş midir
Aslaninannesi_ Emooss06 yaramıyormuş maalesef doktor başka ilaç verdi bir hafta sonrs idrar verdim bir şey çıkmadı çok şükür
busra05_ Bende ik üç ayımda bir dönem içtim canım gece içip zorla uyumaya calıstım wcye kalkmayım dıye😂 etmiştir inşallah şifa olsun kuzum
Emooss06 busra05_ çok baskı yaptığı için benimde uykum kaçtı uyuyamadım sağol canım inşallah etmiştir ☺️