Sonnentala Hamilelik nasıl geçiyor benim doğuma 190 gün kalmış bana nedense kisa geldi birden heyecanlandım kendimi hiç hamile hissedemiyorum 14.02 cinsiyeti belli olucak canım hep tatlı istiyor sizde durumlar nasıl
Denizlina09 Sonnentala Merhaba benimde 192 gün kalmış gözüküyor ama 15 gün öncesinde doğururum diye dşünüyorum :D çünkü ikinci sezeryanım benimde şubat sonuna doğru kontrolüm var cinsiyeti o zaman söyler sizin ilk gebelik mi ? ne hissediyorsunuz cinsiyeti
Asyamomy27 Sonnentala iyi günler benimde 194 gün var 12 hafta içindeyim cinsiyeti dün öğrendik çok zor bir hamilelik geçiriyorum bol kusmali bol iştahsız bol uyku hali 🥰
Sonnentala Denizlina09 ikinci gebeliğim bende bir hafta erken dogrurum diye hissediyorum cinsiyet hiç birsey hissedemiyorum gerçekten rabbit sağlıkla hayırlısıyla kucağimiza almayı nasip etsin
Asyamomy27 Denizlina09 evet dün kesin net bir şekilde söyledi inşallah değişme olmaz 😂 erkek dedi organı oluşmuş pipi görünüyor dedi 🥰
Asyamomy27 Denizlina09 tahminde bulunmadimi bende geçen hafta gittiğimde %70 erkek demişti bu hafta %100 dedi
Minikmucizem12 11+4 üm bende kendını hiç hamile hissetmiyorum ya 2.gebeliğim birde haftaya kontrolüm var cinsiyet için sabırsızlanıyorum daha erken ama inşallah görür bişeyler 🥰 Birde ikili test yaptırcak mısınız kızlar?