Ulkumom Kızlar selam benim 4 yaşında kızım var ilk gebeliğim hemen olmuştu yani ilk korunmayı bıraktığımız ayda olmuştu. 4 yıldır korunduk şimdi istiyoruz ilk ay denedik olmadı ben olur zannediyordum böyle başına gelen oldu mu ne kadar sonra hamile kaldınız ? Kondom ile korunduk ilaç vs içmedim.
Shnkh Ulkumom mrb stres olmayın akışına bırakın ben de öyleydim sonra akışına bırakmam gerketigi söylendi öyle yaptım Rabb’im en güzelinden nasip etsin ins
Mel54 Ulkumom merhaba stres olmayın lütfen bizde kondomla korunduk ki ben de polikistik over var 2 3 cü ayda tuttu sadece kafanızda acaba ben bu ay kalacak mıyım diye düşünme yoksa olmuyor Allahım isteyen herkese nasip etsin sağlıkla kucaklarımıza alalım çocuklarımızın kardeşlerini 💜
Mamiko_2020 Bende de öyle şuan,kızım 4.5 yaşında ilk aydan olmuştu, bizde aynı şekil korunduk,ilk aydan 2.de olur dedim 6 ay bitecek hala bi sonuç elde edemedim 😊inşallah sizin en kısa sürede olur
Ulkumom Mamiko_2020 nasip bu işler verende alanda Allah. Bir sorununuz var mı benim sanırım genitalde enfeksiyon var çünkü sarı akıntım var ondan olmayabilir randevu bulamıyorum doktora gidemiyorum özel hastane de yok mecbur devlete gidicem ama randevu yok enfeksiyon için de gidemiyorum
Mel54 Mamiko_2020 ilişkiden sonra hemen kalkmayın bacaklarınızı dikin durun 15 20 dk etkisi oluyor bence 😅
Ulkumom Mel54 yok stres olmuyorum ilkinde aksine ya olmazsa diye çok korkuyordum 2. Cocuguda istiyorum ama olmazsa da yapacak bişey yok Allah kızım a hayırlı uzun ömür versin. Herşey allahtan dua ediyorum sadece.
Ulkumom Mel54 valla ben sadece dümdüz yarıyorum 😂 sonra kalkıp banyo yapıyorum kimisi de hemen banyo yapmayın diyor 😂
Merveemctgcl Ulkumom tamamen aynıyız 4 yaşında kızım ilk aydan oldu kondomla korundum ama ikinci 6 ay oldu hala gelmedi bence ikinciler zor oluyo yine de belli olmaz ben stresli süreçler geçirdim vücudum çok değişti ondan olabilir ovülasyon testi dene istersen
Ulkumom Merveemctgcl benim çok şükür bi stresim ya da kaygım yok olursa olur olmazsa olmaz yapacak bişey yok illa olacak diye de düşünmüyorum Allah isterse verir korunmayı bıraktık sadece birde takvimden günleri takip ediyorum daha çok o günler birlikte oluyoruz 2 gün bekliyorum vs. Ovulasyon testi de mantıklı tabiki aman napiiim hayırlısı olsun takmıyorum hiç valla 😂 1.de ama aşırı takıyordum sonra bu hale geldim işte hepsi sınavmış. Nasibimizde varsa 2. Çocuk gelsin eğer nasibimde yok ise 3. Çocugumuzu evlatlık eşinmek istiyorduk 2. Yi ediniriz hayırlısı olsun :)
Peri_Omer Ulkumom merhaba benim oglum 4 yaşinda evlendik 4 cu ayda ogluma hamile kaldim.. sonra speral koydurdum 3yil çikardim 10 ay sonra hamile kaldim