Ben ilk gebeliğimi yaptigimda suni sancı verilmişti ondan dolayı hastanede kalmıştım bunda kendi sancımı beklemek istiyorum tabi bebek verirler o ayrı bir konu 37 haftaya girdim hastanede kesin yatış veriyorlar mı normal doğumda bilginiz var mı ona göre ben eksiklerimi tamamlayacağım haftaya kontrol var yine bir doktora soracağım tabi