Kızlar dün öğleden beri karnımın sol tarafı daha bir şiş bebeğim orda bekliyor yani içerde hareketlerini falan hissediyorum hareketsiz değil çok şükür ama dünden beri bir türlü yer değiştiremedi sanki karnımın sağ tarafı boş gibi resmen birde göbek deliğimin yine sol yan tarafı sanki böyle kemik varmış gibi semsert o da dünden beri geçmedi 27.haftadayım bu bir sorun olurmu ona göre acile gidicem akşam içimde sık sık hareketlerini hissediyorum ama