Melike123 Kızlar merhaba normalde 75 destekli kullanan biriydim şuan 8 aylık hamileyim ve hamilelik boyunca göğüslerim büyüdüğü için 80 b takıyorum şuan emzirme südyeni 80 oluyor ama doğumdan sonra sıkar mı 85 b almalımıyım ?
Nsibe Melike123 yanı evet canım hem emzirme döneminde göğüslerimiz şişiyor o yüzden büyük beden almalısın mutlaka bide yanlış anlamassan sana bir tavsiyede buluncam emzirmeden önce mutlaka sütunle göğüs ucunu nemlendir yoksa çok çatlıyor 🥲
Melike123 numix 85 e kadar çıkıyor Ozaman göğüsler Tmam ben de büyük alayım Ozaman tereddüt ettim çünkü bu seferde çok büyük olur sürtüp rahat etmezse diye