3.5 yasında kızım anneme geldim kalmaya ateşlendi acile götürdüm aferin dolven şurup yazmış boğazları kızarmış enfeksiyon başlangıcı dedi doktor ben antibiyotik verir diyodum vermemiş ilaç verdim ama düşmedi ateşi fitil attım ona ragmen yine düşmedi 2 saat oldu atalı normalde yarımsaat içinde etki ediyordu baktım titriyor ateşden çocuk dolven verdim şimdi ılık uygulamada yapıyorum daha ne yapabilirim ne iyi gelir acaba