Yazmelegi_ bu dediğim neden yanlış anlaşıldı bilmiyorum ben de sezeryan oldum ama kadının doğasında normal doğum varken ve yapabilecekken bu yüzden normal doğum istiyorken hanfendi yüreklendirmek istedim sadece. Sezeryan bir ameliyat sonuçta ve bir cok dezavantajı var bunu hepimiz biliyoruz hanfendi yorumunda normal doğum istediğini ama suyunun gelip sancısının gelmesi durumunda acaba olmaz mı demiş , ben de böyle düşünüp sakın sezeryana yönelmeyin suni sancıyla da suyu gelip normal doğuranlar var demek istedim . Yoksa evet doktor değilim , sadece hanımefendiye istediği gibi normal doğum yönünde desteklemeye çalıştım ve yanlış anlaşıldı sanırım