nurismommy Kaset testte idrarı ilk damlattigimda ikinci çizgi pespembe çıktı sonra geçti ama arkasından flaşla bakınca silik görünüyor diğerinde de silik görüyorum sizde görüyor musunuz
___Ebruli___ nurismommy sende gözüküyor mü şuan… Ben göremiyorum bir kaç gün bekle tekrar sabah ilk idrar ile yap
nurismommy ___Ebruli___ erken testte ince bir çizgi çıplak gözle görülüyor kaset olanda da ilk başta kıpkırmızı çıktı sonra silindi ama hala flaşla arkasından tutunca silik görünüyor sizce olabilir mi
___Ebruli___ nurismommy dediğim gibi bir kaç gün bekleyin 3 4 gün falan tekrar yapın ama sabah ilk idrarla ondanda aynı sonucu görürseniz direk acile gidip kan tahlili yapın ♥️içimdeki his var diyor hadi bakalım
nurismommy ___Ebruli___ ay inşallah içindeki his doğrudur bende öyle hissediyorum yarın sabah kalkıp ilk idrarla tekrar yapmayı düşünüyorum hadi hayırlısı
___Ebruli___ nurismommy mutlaka haber verin merak ederim 😍🥰 hayırlı haberlerle inşallah 🥰 ilk gebelik mi olacak
nurismommy ___Ebruli___ evet ilk olacak 1 yıl yeni oldu evleneli eşimde bende çok istiyoruz tecrübesizim baya bu konuda biraz da tezcanlı davranıyorum farkındayım ama engel olamıyorum kendime 🤭
___Ebruli___ nurismommy siz bensiniz🤭🤣🤷🏻♀️ benim temmuzda 8 yıl olacak evliliğim, bir kızım var Mayıs’ta 7 yaşında olacak… Şuan 15+1 2.gebeliğim 3 4 senedir olmuyordu bizim,istiyorduk ama umutlanip üzülmek istemiyordum sürpriz oldu
nurismommy ___Ebruli___ ay maşallah Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah darısı benim başıma 🤲🏻
nurismommy ___Ebruli___ Allah razı olsun hamilelerin duası kabul olurmuş rabbim bizi de görsün inşallah 🤲🏻 yarın sabah ilk idrarla bir test daha alıp yapacağım sonucu buraya yazarım ♥️
nurismommy ___Ebruli___ bir de aşırı bir açlık var üzerimde ilk defa böyle bir şey yaşıyorum 2-3 gündür uykumdan uyanıp bir şeyler yiyorum sol kasığımda batma ve baskı var arada bacağıma da vuruyor bilmiyorum belki de psikolojiktir gerçi ama şu iştahla ilk kez karşılaşıyorum