Pazartesi günü kontrolüm vardi. Bilerek aç gitmiştim o gun ogleden sonra doktorun ameliyat günüydü. Sadece bebege bakti gelisim olarak 41+3 gosteriyordu ultrasonda sezeryan olmak ister misin dedi bende normal istiyordum bayadan beri bekledik sonrada kabul ettim artık sezeryani. Direkt yatışımı sağladı öğleden sonra 14.00 te oğlum dünyaya geldi. O kadar güzel birseymis ki iyiki daha fazla beklememisim. Darısı bekleyen annelerin başına sağlıcakla kavuşun ❤❤🙏🏼🙏🏼