Vlog1345 Kızlar 36 haftalık olduk. Ama yaklaşık 1 buçuk aydır geceleri uyuyamıyorum. Sabah 6 gibi zorla uykuya dalabiliyorum vücudumu aşırı rahatsız hissediyorum bi yandan gaz sancıları bi yandan bel ağrısı. Benim gibi olanlar var mı
Tgbtvc Vlog1345 ben de aynı durumdayım 36. haftada. Her gece sabahlıyorum istemsiz. Reflüm çok arttı yastık yastık üstüne koyuyorum yine huzurla yatamıyorum. Sabah olurken yorgunluktan mecburen uyuyorum en sonunda ama o da birkaç saat…
Sukrangoler Vlog1345 bende 35+5 teyim 1 aydır doğru düzgün gece uykum malesef yok mutlaka gece uyanıp saatlerce uykusuz kalıyorum sonra sabah tekrar uyuyorum😣
Duygu_33 Vlog1345 33+4 olduk bende geceleri uyuyamıyorum bu saat oldu hâlâ uyku yok mide yanmasını çok şükür nexium ile atlattim ama kafamdaki düşünceler vs beni uyutmuyo 😢
Duygu_33 Vlog1345 bel ağrım var huzursuz ayak sendromum var kızım çok hareketli ve harektleri canımı acitiyo uykusuzluktan gözlerim şişti
Vlog1345 Tgbtvc aynı şekilde benimde öyle. Midemden bogazıma kadar yanıyor geceleri. O uyuduğum birkaç saatlik uykuyuda nasıl uyuyorum Allah bilir. Çok zorlanmaya başladım
fatma4136 36+5 kasık ağrısı ve çok yoğun sırt ağrısı yaşıyorum hareket edemeyecek kadar üstüne uykusuzluk cok zorluyor :(