Kubrakubra122 Selam kızlar biraz farklı bir konu başlığı evet. Hamilelikte çok sıkıldığım için etamin işlemeye başladım seccade vs gibi. Elinde şablonu olan var mı
1Anneadayiiii Kubrakubra122 Google de pinterestte ınstagramda her yerde bulabilirsin şablon canım bende bebeğime battaniye işliyorum şu an az kaldı bitmesine
Mor-kelebek 1Anneadayiiii çok güzel olmuş canım benim ki biraz farklıydı bekarken yapmıştım ondan sandım 😇 etamin kumaşına normal örgü iple yapmıştım
Ecemom_ Zor mu yapması? Ben de böyle bir uğraş yapmak istiyorum kendime ama zordur yapamam diye başlamıyorum
1mavi1mor Kubrakubra122 Bende dmc dergisi var. Çok güzel desenler oluyor. Amazonda buluyorum genellikle bu dergileri. Çiçekliler falan aşırı güzellll😍😍
1Anneadayiiii Mor-kelebek teşekkür ederim canım bunlar yeni çıkmış galiba ya da ben yeni gördüm 🤭 ınstagramda gördüm hoşuma gitti başladım hemen 😍
ozmerd Kubra4200 hiç zor değil inanın ben youtube da video izleyerek öğrenmiştim çok keyifli oluyo önce hazır işlemelik küçük havlulardan başlayabilirsiniz sonra salon takımı vs yapabilirsiniz ☺️ bende amigurumi yapmayı düşünüyorum inşallah zorlanmam