madreysubebe Kızlar böyle doğum yapacakmış gibi değilim sancım yok bunlar bir anda mı başlıyor. Bir de zaman ne çabuk geçti ya düşünüyorum da cinsiyet hurafelerini deneyip heyecan yaptığım zamanlar dün gibi😂
esraamutluu madreysubebe bende bugün 39+0 oldum ama bir doğum belirtim henüz yok. Sadece pazartesi doktora gittiğimde kafası aşağı inmeye başlamış dedi ama kanalda falan değildi 🥲 ondan ötürü hafif karnım inmeye başladı gibi bana hala öyle gelmese de bende aynı şeyleri düşünüyorum aniden mi olacak acaba diye 😂
Fatmaacylnn madreysubebe bende yarın 39 oluyorum çok ağrım var özellikle dün gece mahvetti nişanıma da geldi bakalım bebiş ne zaman gelecek🥰
gulcineray Benimde boyle gelmedi 41.haftaya bekledik sezeryanla alındık artık pazartesi günü:) 40+3 ile.
madreysubebe Fatmaacylnn Anası gibi çıkmak bilmeyecek ben 41+3′te suni verilip doğurtulmuşum 😂 ama suni sancıdan korkuyorum. Gerçi insan yaşattığını yaşamadan ölmezmiş 😂
madreysubebe ceren-123 sezaryenden de korkuyorum ama en çok korktuğum sancı çekip çekip sezaryene alınmak 😂 işte o zaman benim cinganlık ortaya çıkar 😂 hurma yiyorum ananas yiyorum 10 bin adım atıyorum