zlemceylan Kızlar üçlü tarama testi nasıl yapılıyor ? Bir de özelde acaba yaptıran var mı ücretleri ne kadar ?
Ecemom_ zlemceylan 1 tüp kan alıyorlar sadece üçlü test için. Özel fiyatlarını bilmiyorum ben devlette yaptırdım
Zarifokur zlemceylan benim ikili tarama testi temiz çıkınca üçü yapmadım.,renkli ultrason yaptım iyi ki de onu yaptım . Yani ikili ve renkliyi yapmış oldum .
zlemceylan Zarifokur benimde temiz çıktı şükür renkli ultrasona bende gideceğim 5-6 hafta sonra ama doktorum ister mi onu bilmiyorum 😌
defnevedoruk betic karıştırıyor olabilir misiniz fetal dna ile? acıbadem de bile o kadar yüksek olduğunu sanmıyorum
betic defnevedoruk valla ben hatay iskenderundayım özelde doktor böyle söyledi burası maalesef böyle :(
Zarifokur zlemceylan git git canım her şeyine bakıyorlar . Üçlüye gitme boşver tabi fiyatları çok pahalıdır kesin 😫
Burnosunn_annesi zlemceylan hayırlı olsun canım seninle ilk lekelenmenden konusmuştuk erkek bebek demiştim kendimde yaşamıştım sağlıkla gelsin paşa🥰
zlemceylan GirlandBoy_Mom evet kesin öğrendik bugün bir öncekinde doktor tahmini olarak söyledi ama bugün 2-3 defa kontrol etti 🥰
___Ebruli___ zlemceylan ayyy darısı başıma 😂 şuan 2.gebeliğim,doktorum 12 haftalık iken henüz çok küçük ama erkek tahminim bu yönde dedi… 1 ay sonra gel bakalım demişti salı günü 1 ayımız oluyor yani 16 haftalık olacak 🥰