Merhaba kızlar öncelikle dilerim bu mübarek aylarda rabbim hiçbirimizin kucağını boş bırakmasın hayırla ve kolaylıkla sağlıklı evlatlarımız olsun amin.
Gelelim benim konuma ben 10 aralıkta kürtaj oldum 11 haftalık boş gebelikten ötürü 1 adet geçirdim ve korunmasız ilişki geçirdim sat 4 Ocak ve benim önceki hamilelik belirtilerimle aynı belirtileri yaşıyorum resmen. Çok büyük korkularım olsada yine aynı şeyleri yaşamaktan korksamda test yapmak istiyorum bat 4 Şubat sizce ne zaman test yapsam öğrenebilirim? Çikolata kistim var ve nedense hamile olduğumu hissediyorum ilk gebeliğim 1 buçuk yılın ardından oldu şimdi de hemen olmamasından korkuyorum. Vereceğiniz yanıtlar için şimdiden teşekkürler❤️🙏🥹