Asyaninannesi_ 5li hastane çıkışları ya da 3 lü hastane çıkışlarında evet zıbın bulunmuyor. Ben bir tane içlik koydum kruvaze uzun kollu aldım. Ekstradan her bir takımın içine de koydum 3 tane de fazladan çıt çıtlı zıbın koydum kısa kol atlet niyetine takım içine giydirebilmek için. Takımların içine çıtçıtlı zıbın koyabilirsin çünkü o takımlar sadece dış giyim niyetine.