birkizanneesi zge13 yok ben başlığa konuya göre cevap vermiştim. Yaşadığımı anlatıp yardım almadan bu haftalara kadar geldiğimi belirttim canım. Senlik bir durum yok❤️🥰
Ebrucar Kubra_2566 ben 34te hazırlamıştım sanırım. Bulunduğum şehirde doğum yapacağımi düşünerek puseti yanıma almadan doğuma gittim ve göğüs yarası için gümüş kapak krem vs koymamiştim çantaya. Lazım olursa eşim evden getirir diye. Hiç öyle olmadı başka bir şehirde doğum yaptım giderken de unuttuk bunları göğsüm yara oldu 1 hafta ağrısını çektim. Mutlaka yanınıza alın krem veya kapak artık ne kullanacaksanız.
Zehra_arsln Kubra_2566 30 haftalık bende elbisleri yıkadım hurcladim sıra kendimkilere geldi hayırlısı ile onu da yavaş yavaş hazırlarim 🥹
Girlmama Kubra_2566 Her hafta işte o hafta bu hafta diyorum ama hala bebişimin kıyafetleri yıkanmadı haftaya 33 de yıkayıp kurutup ütüleyip dolabına yerleştirecem inş 34 de çantayı hazırlicam
A14B05T Kubra_2566 ben 32 de falan hazırladım zaten aklına birşeyler geliyor ya da birileri öneride bulunuyor düzenleme yapıyorsun sonradan hazırlayın bir an önce gittikçe zorlanıyor insan ☺️
Busehazal2303 Kubra_2566 dün hazırladım 34. Haftamda 🧳 bebeğin kıyafetlerini kendi 2 adet pijama takımimi,bebeğin bakım kremlerini ,kendi iç çamaşırlarımi ,göğüs pedi ,göğüs kremimi vs
Gulperi8 Kubra_2566 32-3 deyim çoğu hazır hurçlara koydum valize koymadım daha benimde terliğim kaldı sadece
Tosbalak Kubra_2566 35.haftamda yaptım ben geç kalanlardanım tabi siz daha erken yapın mutlaka 😄 valiz içi organizerlerden aldım her organizere yazdım ne için kullanılacağını parça parça ayırdım yani malzemelerimi önce hemşireye verilecek 10 lü hastane çıkışı koydum sonra kendime 2takım pijama depend emzirme sütyeni emzirme atleti alt çamaşır çorap hastane çıkışı için kıyafet koydum. Başka bir organizere bebek için 3 takım yedek kıyafet koydum ki hepsinin içine zıbın çorap ve ağız mendili bıraktım set set yaptım düzenli olsun diye 1 kalın 1 ince battaniye koydum o setede. Sonraki organizere 10 tane bez 1 tane alt açma örtüsü bir paket ıslak mendil koydum. Gögüs ucu kremi gümüş kapak göğüs sağma pompası hem elektrikli hem Manuel ikisinide koydum. Birde crocs terlik koydum aklıma gelenler bunlar hazırlayacaklara kolay gelsin😄
ikibaloglanannesi Kubra_2566 33 olmadan hazırlayın. Çünkü gittikçe agirlasicaksiniz. Oğlumda 30 olmadan hazırlamıştım çokta rahat etmiştim🤍
Lunapark Kubra_2566 Kubra_2566 aklımda önemli olarak kalanı eklemek istedim ben de.genel ihtiyaçlar hemen hemen bşr çok yerde var yazılıyor🌸 ama mesela ben bebek için beş altı takım kıyafet götürdüğüm halde yetmemişti,eşimden evdeki yakınlardan birkaç tane getirmesini istemiştim.Yenidoğanlar çok kusuyorlar. bşr de biz üç gün kalmıştık hastanede kilo kaybı biraz fazla gibi gelince bir gün daha kalmamızı istemişlerdi.yani demem o ki bebek kıyafeti ne kadar iyi olsa o kadar iyiymiş.benim aklımda önemli olarak kalan bir ihtiyaç ☺️🌸
mnk_brlce1 Kubra_2566 haftada hazırladım hazırlarken de instagramdaki hesaplardan yardım aldım oluşturulan listelerden aklıma yatanları koydum eksik bir şey kalırsa artık her şey elimizin altında zaten gidip alınır o an sağlıkla gelsinler inşallah ☺️
Sukrangoler Ben 32.haftamda hazırladım şuan 35+5 haftalığız Bebeğim için -hemşireye verilcek zıbın tulum eldiven şapka ağız mendili penye battaniye ve 2 tane bez koydum -1 adet isimli müslin takım koydum fotoğraf çekimi için 2 adet 5 li hastane çıkışı koydum onun dışında 1 tane ince müslin 1 tane kalın müslin ve kalın battaniye koydum Bolca bez ,ağız mendili ,alt açma örtüsü ,süt kaşığı ve pişik kremi koydum Kendim için 2 adet lohusa pijama takımı, 2 adet emzirme sütyeni ,2 adet emzirme atleti , 2 adet lohusa külodu bolca depend koydum bolca göğüs pedi koydum Bunlar benim hazırladıklarım minimal tutmaya çalıştım😊
deletedmom43191 Hkduman 😁😁 çok rahatız canım ben bugün çantayı yikayacam kuruduğunda hazirlayacam artık
ilgin22 Kubra_2566 33. Haftamdayım hafta sonu kıyafetlerini yıkayıp 35 te cantami hazırlayacağım bende. 3. Doğumum ve sezeryan olacak. İlk kıyafet harici 4 tane yedek şart 🤗 birde biberon/ kaşık bulundurmayı unutmayın. Özellikle sezeryan olacak olanlar için. Bazen sütümüzün gelmesi 2-3 günü buluyor sarılık için mama destegi çok önemli. Göğüs kapağı göğüs yaralari için şart bence. İlk dogumumda direk ped kullanmıştım ama yapışıp yara yapmıştı 1 hafta ağlaya ağlaya emzirmistim. Ayak numaranizdan 1 numara büyük ayakkabı ya da terlik koyun mutlaka çünkü doğumdan sonra fazlaca ödem oluyor 🫣 hemşireye verileceklerde ince penye battaniye yeterli oluyor oda zaten yeterince sıcak oluyor 🤗 birde sezeryan olacaklar için mutlaka Nescafe ve bitter cikolata alın yanınıza sütsüz şekersiz. Anesteziyi atmak için ve baş ağrısını engellemek için birebir 🤗 rezene de alabilirsiniz süt arttırır gaz çıkartmaya da yardımcı olur. Aklıma gelenler bunlar suanlik inşallah yardımcı olabilmişimdir 🤗 sağlıkla alalım hepimiz kucağımıza 🤗
Minikmucizemmm26 ilgin22 peki bez kaç adet koyulmalı 2 gece kalinacak hastanede 15adet koysam az mı fazla mı acaba
birkizanneesi ilgin22 neden nescafe bitter çikolata? Bunu herkes söylüyor burda ama nedenini bilmiyorum