Tugbasaracaloglu ilk gebeliğimde 83 le gebe kalıp 102 ile doğuma gittim 2022 ocakta, onda hiç hissetmiyordum son haftalarda bile oğlum hiç canımı acıtmıyordu sürekli endişe ediyordum bişey mi oldu acaba niye hareket yok diye. 2. Gebeliğimde 102 ile gebe kaldım Suan 111 kiloyum hala kusmama rağmen yediğimi depolamaya çalışan bir vücudum var 😞28+1 im bu oğlum kanımda fink atıyor helede gece uyumaya çalışırken sabah uyandığımda hemen oda başlıyor hareketlenmeye canımı acıtıyor, bence ilk ve ikinci bebek farkı rahim esnekliği ile de alakalı olabilir ilkinde esnek olmyor o yüzden hissetmiyor olabilirsin