Seray2 ben gümüş kapak kullanmadım ama kalkan kullanmıştım.Bebek emerken çok yara olmuştu meme uçlarım kanıyordu artık emzirmek bile istemiyordum yaralar iyileşsin diye sürdüğüm şeyler de iç çamaşırıma sürülüp gidiyordu. En sonunda kallan almıştım meme ucuma kantaron yağı sürüp kalkanı koyup sütyen giyiyordum. Kalkan meme ucunun bir yere değmesini engellediği için sürdüğüm yağda bir dahaki emzirmeye kadar kalıyordu memede bir kaç günde iyileşti meme uçlarım. Önceden kullanılacak şeyler değil ama bunlar bebek doğduktan sonra kullanmaya başlamak lazım