29 aralıkta çatlatma iğnesi oldum 13 ocakta kan verdim 1.32 çıktı tekrar ayın 20 sinde kan verdim negatif çıktı bugün de en son kan vermemin üstüne 8 gün geçti sizce olmuş olabilir mi yada kist mi oluşmuş normalde kist ağrı yapar daha önce yaşamıştım ama bu sefer o ağrı da yok 2 gündür yatak döşek hastayım çok feci yarın hastaneye gideceğim zaten ama sizlerle konuşmak istedim pat de kendi doktoruma gideceğim