Aselimmmmm Gebeliğin baslarindayim ve öncesinde de devam eden kokulu akıntım var rahatsız edici şekilde.. gebe kaldığımı öğrenince ilaç falan vermedi Dr. Küçük diye ama ben dayanamıyorum günlük duş ve çamaşır değiştirmeme rağmen geçmiyor.. onerebileceginiz biseyler var mı? Kbyin son çare olarak yazmak durumunda kaldım..
mlkkk Aselimmmmm doktor neden ilaç yazmadı anlamadım zaten gebeliğin başında rutin tahlillerde enfeksiyon varsa hemen antibiyotik fitil filan veriyorlar kaldı ki mantarda rahatsız edici ve sıkıntılı. Yani küçük diye vermemesi saçma çünkü benim her iki gebeliğimde de ilk tahlillerde enfeksiyon çıkıyordu direk kullandırıyorlardı. Başka bi doktorada görünüp fikir alın tek doktora bağlı kalmayın bence
Beboko52229 Benim gebelik rutin tahlilerimde idrarda enfeksiyon cıktı ama benım ne koku ne kasıntı ne de yanma vardı, öyle oldugu halde bile dr um hemen antibiyotik yazdı hemde bitkisel bir takviye verdı. 8+2 de basladık ilaclara