Busra5552 39+4 üm vajinal doğum yapacağım inşallah.. Nişanım geldiğini düşünüyorum ama nişan gelmesi illa renkli mi olur benim ki renksiz di şeffaf ve kötüydü renk olarak değil ama parça gibi onun haricinde bir de fazlaca şeffaf akıntım oldu gün içinde..
mlkkk Busra5552 benim nişanım gelmedi bilgim yok ama sonrasında akıntı da geldiyse o akıntı da olabilir nişan değil de 🙂
Busra5552 mlkkk Akıntı değildi aslında ondan eminim yumuşak sümük gibi parça geldi renksiz di nettende baktım aslında bir çok kişi de renksiz olabileceğini gördüm
Busra5552 ikibaloglanannesi Teşekkür ederim evet öyleydi 🙈🤭heyecanlandım şimdi ne zaman doğacak acaba.. 40. haftama 3 gün var 🥺🥺