Kızlar birşey sormak istiyorum 3 aydır çocuk deniyoruz 24 ocakta hastaneye gidip kan verdim beta hcg 0,45 çıktı. İki gündür kasık ağrım var diye dün akşam test yaptım pozitif çıktı sonra emin olmak için 2. Testi yaptım ve o da pozitif çıktı bugün hastaneye gittim ilk kez doktor direk ultrasondan baktı yok dedi beta hcg testi yaptı bu seferde 38,87 çıktı bu ay ilk adetim 6 ocakta oldu bir sonraki adetime de 2 gün var sizce hamile miyim değil miyim çok kuşkuda kaldım nolur akıl verin