Dilaratass bu sancıyı ben 30. haftadan beri çekiyorum doktorum düzenli olmadığı sürece, şiddeti artmadığı sürece, dinlenmeyle hafiflemediği sürece korkmalısın sadece demişti. Yoksa ilk haftalardaki gibi adet ağrısı çekeceğimi ve bunun normal olduğunu söyledi