Ebru_ebru Mommytu Hatta demin konuştum kendisiyle senin postunu görünce de sormak istedim doktor kendisine normal denemek ister misin demiş o da ben yapamam sezeryan istiyorum demiş 38.haftasında planlı sezeryan olacak 😊
Mrvsnrrr gezentianne evet normal istesem zaten 40a kadar bekletmeyecekti doktorum bu sefer suni sanciyla 39 haftada dogumu baslatmaya deneyecekti ama olurmuydu sanmiyorum.. suan 37+3 deyim ve hic belirtim yok yine suana kadar.