aralıkta dıs gebelik geçirdim. Kürtaj ve bi doz iğne oldum. öncesinde çok düzensiz adet olurdum resmen hormonlarım sıfırlandı ve düzene girdi.. beklemem lazım ama beklemesemmide diyorum.. Böyle olan var mı dış gebelik geçirip beklemeeden sağlıklı hamile kalanlar?