2_bebeli Yilmazfatma aynen yemek düzeni de bozulduğu için kabız olmaz berbat 🤦♀️inşallah alışırım bende
Yilmazfatma 2_bebeli aynen yaza denk geldi ilk aylarım tatilim bile berbat oldu ağlayarak eve geldim toparladım sisemi yanımdan ayırmıyorum artik
Seerdaay 2_bebeli ben de sizin gibiyim şimdi 2 lt için zorluyorum kendimi.Yanınıza bir şişe alın bide telefon uygulaması indirdim oradan hatırlatma geldikçe içiyorum
BusraNurAnne 2_bebeli bizim evede damacana dayanmiyo 😣😣 bu sular nereye gidiyo 😀 saka bir yana bende cok su iciyorum zarari var mi diye doktora soracaktim artik hemde buz gibi havada soguk su iciyorum icim yaniyo sanki normal su degilde soguk suyun zarari oldugunu soyledi etrafimdakiler bebek mosmor dogarmis 😐
Burcak61 2_bebeli bende su içmeyi seven biri değilim hiç bir bardak bile içmezdim ama bebeğin için içmek zorundasın tuzlu şeyler ye sonra mecbur içersin en azından 2 litre iç
cavbella 2_bebeli ben de iki aydır doğru dürüst su içemiyorum bazen günde iki bardak su içtiğim bile oldu.. doktora söylediğimde suya alternatif içecekler içerek telafi edebilirsin dedi ayran,meyve suyu,soda vb
Merry44 2_bebeli ben hic su icmezdim ama hamile kalinca kücük pet siselerde su aldim öyle olunca kendimi zorladim kücük oluncada zaten siseyi bitiryorum arti bitenleri aksamdan yine dolduruyorum daha kolayima geliyor o sekilde baya iciyorum. Deneyin
E23ww 2_bebeli kuzum bende hic su icememedim 39 haftamd suyum azaldi acil suni sanciyla.dogum yaptim ben su icmedigime bagliyorum.ama