Ebru_ebru Çok geçmiş olsun benim de önceki haftalarda olduğu olmuştu ama pek endişe etmemiştim normal gelmişti. Ama 27. Haftadan sonra bebek daha hareketli olur diye okumuştum benimkinin hareketi tam tersi azalınca biraz tedirgin oldum. Bide yorulunca ister istemez acaba mı dedim. Hatta doktora gitmeyi düşünüyordum ki tekmeleri hissettim. Sanırım onlar da kendi düzenlerini ayarlamaya çalışıyorlar. İyi düşünmeye çalışıyorum 😅