Aleyy_53 hiç alakası yok ilk iki üç her gebelik kendine özel benim ilk gebeliğimde 37+3 de doğdu biraz doktor müdahalesi oldu ultrasonda 39du eğer onu beklersek büyümeye devam eder normal doğum zor olur diye çatı muayenesinde uyardı 2gğn sonra doğumum başladı, belki uyarmasa 38 39u görürdük bilmiyorum ama herşey yolundaysa dışardan müdahale olmadan erken gelenler de olabiliyor 🙂