Arkadaşlar reglm 14 gün gecıktı test yapıyorum pozıtıf kanda negatif ben düzenli regl olan ınsanım bugün sabah test yaptım silik çıktı yıne sanki suan regl olacakmışım gibi hafif agrı var gelip gidiyor regl olucam zaman çok ağrı girer birden bu hafif arada gelip gıdıyor sizce hamilelik midir