Ozdemirgulsum Ben 3 tane normal doğum yaptım ve süpriz gebelik oldu 4. ncü ve tüpleri bağlatmak istiyorum varmı benim gibi olan nasıl yapabilirim bunu doğumda olmuyor değil mi
Hunilianne222 Ozdemirgulsum karından delik açıp yapıyorlar diye biliyorum ama ya özelde ya üniversite de yaptırmanız lazım
obiranne3 Ozdemirgulsum bende istiyorum ama sağlığa zararı olurmu ilerleyen zamanda diye korkmjyrda değilim
deletedmom43191 Ozdemirgulsum sezeryen olursan ancak tuplerin bağlanır harici normal doğum yaparsan ekstra operasyon gecirmen lazım
3prensAnnesi_ obiranne3 geçen hafta druma danıştım sağlığa bir zararı yok diyor ama kendimi ikna edemiyorum buna.. Sanki bir sıkıntı yaşayacakmışım buda sebebi olacakmış gibi :( benim iç sesim tabiki bu
obiranne3 3prensAnnesi_ Allah cc en kıymetli isimlerinden biri rahim ismi. doğurganlığı biz kul olarak kapatmak günah diye biliyorum ama söz konusu anne sağlığı olunca günah olmuyor diye duymuştum. tedirginliğim bu yandan benim