Eminebd hiç sıkıntı yapmayın doktor benim bebiş içinde aynısını söyledi 34+2 de 2157 gramdı böyle giderse biraz zayıf doğar yediklerine dikkat et dedi başta cok takıyordum ama ben elimden geldiğince her seyi yapıyorum önemli olan sağlıkla dünyaya gelmesi emin ol gerisi hiç önemli değil her çocuğun gelişimi farklı