Cans50
Kızlar bugün çantamı bitirdim gibi ama nr olur ne olmaz emzik ve biberon da koymak istiyorum sizce gerekki mı ve koyacaksak da nasıl temizleyeceğiz paketten çıkan biberonu?Birde siz kaç takım pijama koydunuz ya da maç çift eldiven çorap ya da battaniye ne bileyim emin değilim yaa ne koyacağını bil iyorum bir yardim edin cnm
Feslegen
Bebek için, 2 tane 5 li hastane çıkışı, 1 tane tulum 2 tane yedek zıbın, 10 tane yenidoğan bebek bezi, 1 polar, 1 örgü 1 tane de penye battaniye, sarı yazma, pişik kremi koydum, ıslak mendil koydum.
Anne içinse,
2 adet lohusa pijama, 2 adet emzirme atleti, 2 adet depend hasta bezi, 1 adet alt çamaşır, ince bir hırka, yazma, terlik ve taç, göğüs ucu kremi, göğüs pedi, yüz havlusu, kişisel bakım ürünleri(el kremi, göz kalemi, rol on, parfüm, tarak gibi...) zemzem ve hurma koydum.