Cicek_ Kızlar merhaba, Bursa şehir hastanesinde tüp bebek yaptıran veya yaptıracak olan var mı. Süreç ile ilgili bilginiz varsa paylaşabilir misiniz ?
Cicek_ Melegimm16 oraya gidiyorum ama süreç çok ağır ilerliyor. Heyet raporu alabilmem için mart sonuna randevu alabildim. Heyet rapor verirse sıra o zaman başlıyormuş. Sen orda mı yaptırdın nasıl ilerledi senin.
Cicek_ Melegimm16 heyet raporu alıp mı yaptırdın. Ve ne kadar sürede sıra geldi sana. Direkt tüp bebeğe mi yönlendirdiler.
Melegimm16 Cicek_ 2 asilama şartları var 4 ay tup bebek sırası bekledim toplam 1 seneye yakın sürdü bu süreç
Cicek_ Melegimm16 çok şükür. Allah kucağına almayı nasip etsin 🤲🏻 bizde orda başladık dediğim gibi. Özellere de fiyat sorduk ama çok pahalı. Zaman mı para mı ona karar vermeliyiz.
Cicek_ Melegimm16 evet canım öyle diyorlar. Bekleyeceğim sıramı sanırım bende ya. İnşAllah ilk denemede nasip olur bana da 🤲🏻 çok teşekkür ederim cevapların için.