Kızlar bugün bir sorunla karşılaştım aralığın sonunda ödeme yapıp anlaştığım bir klinik doktoruyla şu sorunla karşılaştım beni aradı doktorum anlaştığı hastanenin tekrardan 5 bin tl daha ödeme yapılmasını söyledi bende yapacak birşey yok olsun ama bir daha böyle birşey olmazsa mecbur vereceğimi belirttim fakat temmuz ayında tekrardan bir zam daha olacağını belitti benim de doğumum ağustosa denk geliyor ben bu duruma çok şaşırdım anlam veremedim böyle birşeyle karşılaşan oldu mu ne yapacağımı şaşırdım kabul etmediğim için ödememin iade edilmisini söyledi