Birden şiddetli bir sağ kasık agrım başladı hafif kasıgımın altından bacağıma vuruyor . Lütfen buraya yazacağınıza doktora gidin demeyin. Doktorumu aradım ulaşamadım geçerse diye acile gitmek istemiyorum bebeğimi de götürmek zorundayım ve cok salgın var. Saatlerce bekleyeceğim kesin. Doğum sancısını önceden biliyorum belki hepsi birbirinden farklıdır ama. Bu adet ağrısının üstü bir agrı . 22 haftalık olduk . Kalkıp yürürken acıyor ama yürütmeyecek kadar da değil . Kasılma olabilir mi ? Yaşayan var mı ? Yada ne zaman tehlikeli ?